NAKUP

Naročene izdelke lahko plačate ob prevzemu (po povzetju), z bančnim nakazilom (spletno bančništvo), s kreditnimi in debetnimi karticami (Visa, Mastercard, Maestro, Diners, Visa Premium), s kriptovalutami, prek Aircash ali KEKS Pay.

Seveda, pošljite nam neuporabljen in originalno zapakiran izdelek, mi pa vam bomo vrnili denar.

Kaj pomeni 100 % jamstvo?

Naročilo oddate tako, da izbrani izdelek dodate v košarico na strani izdelka, nato pa kliknete na gumb »Na blagajno« v zgornjem desnem kotu strani. Spletna stran vas bo nato preusmerila na zaključek nakupa, kjer s vnosom podatkov za dostavo zaključite naročilo s klikom na gumb »Zaključi naročilo«. Pred zaključkom nakupa vam priporočamo, da preberete naše pogoje poslovanja.

Za nakup na naši spletni strani se vam ni treba registrirati, vendar vam registracija olajša izpolnjevanje podatkov pri nakupu in prihrani čas. Omogoča vam tudi spremljanje vseh vaših nakupov, prvi boste obveščeni o vseh ugodnostih in akcijah, vaši podatki pa bodo vedno varovani in jih nikoli ne bomo delili. Če se ne želite registrirati, lahko nakup opravite kot »Gost«.

Če ste pozabili geslo, kliknite tukaj in zahtevajte ponastavitev gesla. Na svoj e-poštni naslov boste prejeli povezavo za nastavitev novega gesla. Če sporočila ne prejmete, preverite mapo z vsiljeno pošto (Spam).

Če z dostavljenim izdelkom niste zadovoljni, lahko v roku 14 dni od prejema blaga (če je bilo naročilo poslano v več delih, rok začne teči z dnem prejema zadnjega dela naročila) izdelek vrnete, mi pa vam bomo po prejemu blaga povrnili vsa plačana sredstva. Stroške vračila blaga krije kupec.

Ker je Biker Shop spletna trgovina brez fizične poslovalnice, predhodno preizkušanje izdelkov ni mogoče.
Naši vodiči po velikostih, ki jih najdete ob vsakem izdelku, vam bodo pomagali izbrati pravo velikost.
Če vam izdelek ne ustreza, ga lahko vrnete v roku 14 dni po dostavi.

Dokler naročilo še ni zapakirano, je mogoče spremeniti naslednje podatke: naslov za plačilo, naslov za dostavo, e-poštni naslov in telefonsko številko. Prav tako je v tem stanju mogoče preklicati posamezne izdelke ali celotno naročilo.

Če želite dopolniti ali zamenjati izdelek v že oddanem naročilu, se obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom prek e-pošte: info@bikershop.si ali po telefonu. Z veseljem vam bomo posredovali informacije o tem, ali je sprememba vašega naročila še mogoča.

Vendar pa, če ste naročilo plačali s kartico ali preko financiranja Leanpay, dopolnitev ali menjava blaga v vašem naročilu ni mogoča.

Možnost združevanja več naročil v eno trenutno ni na voljo.

Preklic naročila je mogoč, dokler blago še ni bilo zapakirano. Zahtevo za preklic nam lahko pošljete na e-naslov info@bikershop.si ali pokličete našo podporo uporabnikom.

Z oddajo naročila se zavezujete, da ga boste prevzeli. Če naročila ne prevzamete, vam bomo zaračunali stroške povezane z dostavo. Če želite ponovno pošiljanje neprevzetega naročila, boste morali poravnati stroške dostave, ki so odvisni od izbrane možnosti dostave.

Ko bodo naročeni izdelki odposlani na vaš naslov, boste prejeli e-pošto z navedeno številko za sledenje pošiljki ter povezavo, preko katere lahko spremljate status dostave.

Če niste prejeli potrditve o prejemu naročila, je možno, da ste ob izpolnjevanju obrazca napačno vnesli svoj e-poštni naslov. Alternativno je potrdilo pristalo v mapi z neželeno pošto (spam). Prosimo, preverite te možnosti v svojem poštnem nabiralniku.

Če potrditve še vedno ne najdete, nas brez zadržkov kontaktirajte preko e-pošte info@bikershop.si ali po telefonu. Z veseljem vam bomo ponovno poslali potrditev naročila.

Če ste vse izbrane izdelke dodali v košarico, vnesite kodo kupona na strani košarice v polje Koda kupona in kliknite gumb UPORABI KUPON.
Kupon za popust lahko vnesete tudi na strani za zaključek nakupa.

Ničelni servis je sestavljanje in fino nastavljanje novega kolesa, s katerim preverimo, ali so vsi deli pravilno nameščeni in podmazani, da boste lahko svoj novi kolo vozili gladko in brez skrbi. Namen tega servisa je tudi preprečiti hitrejšo obrabo posameznih delov zaradi grobe montaže, ki se opravi na proizvodnem traku. (Ničelni servis se ne nanaša na sobna kolesa in fitnes naprave).

DOSTAVA NAROČILA

Dostavo izvajamo samo znotraj Slovenije.

Cena dostave naročila je odvisna od števila skladišč, iz katerih se izdelki odpošiljajo.

  • Cena dostave manjšega paketa prek In Time na posamezno skladišče znaša 5 € z DDV.

  • Cena dostave kolesa prek In Time znaša 19 € z DDV.

  • Cena dostave fitnes naprav prek In Time znaša 20 € z DDV.

  • Cena dostave prek DPD znaša 3 € z DDV.

Dostava izdelkov je možna izključno znotraj območja Slovenije in se praviloma opravi v roku 3–5 delovnih dni od oddaje naročila. Dostavna služba si pridržuje pravico do dostave v roku do 10 delovnih dni, razen za otoke, in najkasneje v 15 dneh od sklenitve pogodbe, pod pogojem, da so izdelki takoj na voljo.

Dostava se vrši prek dostavne službe In Time, ki bo paket dostavila na naslov za dostavo, naveden v naročilu. Za manjše pakete je na voljo tudi možnost pošiljanja prek kurirske službe DPD.

Seveda. Med oddajo naročila lahko izberete možnost plačila po povzetju. V tem primeru boste naročeno blago plačali dostavljavcu ob prevzemu paketa.

Vaše naročilo bo dostavljeno prek dostavne službe In-time ali DPD. Pred dostavo boste obveščeni prek SMS-sporočila.

Nič hudega, brez zadržkov kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom preko e-poštnega naslova: info@bikershop.si, kjer bomo z veseljem odgovorili na vaša vprašanja in rešili vse zahteve.

Trenutno nimamo možnosti ekspresne dostave, vendar načrtujemo, da jo v prihodnosti uvedemo.

REGISTRACIJA

Registracija pri nas je zelo enostavna in hitra. Vse, kar potrebujete, je nekaj osnovnih informacij.

Za registracijo kliknite povezavo v zgornjem desnem kotu strani. Prikaže se vam prijavni obrazec, kjer se lahko registrirate. Ko kliknete na povezavo, boste videli obrazec za registracijo, kjer morate le vnesti osnovne podatke in registracija je končana.

S temi podatki lahko kadarkoli dostopate do svojega uporabniškega računa.

Eden najpogostejših razlogov, zakaj se ni mogoče prijaviti v uporabniški račun, je napačen e-poštni naslov ali geslo.

Če ste pozabili geslo, ne skrbite. Za vas bomo ustvarili novo geslo na podlagi e-poštnega naslova, ki ste ga navedli ob registraciji. Preprosto kliknite na ta povezavo in poslali vam bomo novo ustvarjeno geslo.

Če ste tukaj prvič in ne morete uporabiti svojega e-poštnega naslova, se brez oklevanja obrnite na našo podporo uporabnikom preko e-poštnega naslova: info@bikershop.si. Z veseljem vam bomo pomagali.

Preverite vaš e-poštni predal, če ste prejeli sporočilo iz sistema z navodili za spremembo gesla. Prav tako preverite mapo z neželeno pošto (Spam). Če sporočila niste prejeli, kontaktirajte službo za pomoč uporabnikom.

 

Registracija ni potrebna za oddajo naročila na naši strani.

Vendar pa registracija prinaša številne prednosti, kot so vnaprej izpolnjeni podatki pri novi naročilu ali možnost prejemanja novic z najnovejšimi informacijami.

VRAČILO BLAGA

Vam ni ustrezala velikost, kroj ali naročen izdelek? Ni problema – lahko nam ga vrnete v roku 14 koledarskih dni od prejema paketa.

Če želite vrniti izdelek, izpolnite obrazec za vračilo blaga, v katerem boste našli vse informacije v zvezi z vračilom. Po vnosu številke naročila in e-poštnega naslova boste videli podrobnosti naročila, kjer morate izbrati izdelek, ki ga vračate, ter navesti razlog za vračilo. V obrazec morate vnesti tudi številko bančnega računa v obliki IBAN, na katerega želite prejeti vračilo kupnine. Če ste naročilo plačali s kartico, vam bomo znesek vrnili na isto kartico.

O prejemu vrnjenega blaga in nadaljnjih informacijah v zvezi z vračilom vas bomo obvestili po elektronski pošti.

Lahko vam pošljemo drug izdelek, ki ga želite, ali pa vam vrnemo denar. Vi se odločite, kaj želite.

Neustrezno blago lahko vrnete v 14 koledarskih dneh od prejema paketa.

Sredstva za vrnjeno blago bomo nakazali na bančni račun, ki ste ga navedli, v roku 7 dni, najkasneje pa v 14 dneh od prejema blaga na oddelku za reklamacijo.

Z izpolnitvijo obrazca za vračilo lahko hitreje obdelamo vašo zahtevo in celoten postopek vračila.

Blago, ki ga želite vrniti, morate poslati priporočeno po pošti, ustrezno zapakirano, po možnosti v originalni embalaži, na lastne stroške. Pošiljk, poslanih na drug način (npr. po povzetju), ne sprejemamo.

Izpolnjevanje obrazca je res preprosto. Izpolnite ga lahko tukaj.

Eden od korakov v obrazcu za vračilo je tudi vnos številke bančnega računa (v obliki IBAN), na katerega želite prejeti povračilo sredstev za vrnjeno blago. Če ste naročilo plačali s kartico, denar vam bomo vrnili na isto kartico.

Ni problema, brez zadržkov kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom na e-poštni naslov: info@bikershop.si, kjer vam bomo z veseljem odgovorili na vaša vprašanja in rešili vse zahteve.

 
 
 

REKLAMACIJE

Nekaj ni v redu z vašim izdelkom? Na izdelku se je pojavila napaka, ki ni nastala zaradi nepravilne uporabe? Ni problema, za vsak izdelek velja garancijsko obdobje, zato nam poškodovani kos lahko po dogovoru z našim oddelkom za reklamacije pošljete nazaj v obliki reklamacije.

Pred pošiljanjem paketa izpolnite obrazec za vračilo na https://bikershop.si/enostranski-odstop-od-pogodbe/, kjer boste našli vse podatke, potrebne za reklamacijo. Izberite izdelek, ki ga želite vrniti, in navedite razlog reklamacije.

O prejemu vrnjenega blaga in poteku reklamacije vas bomo obvestili po e-pošti.

Vsako reklamacijo se trudimo rešiti čim prej, da vam ni treba nepotrebno dolgo čakati. Standardni čas za rešitev reklamacije je do 40 dni od prejema izdelka na reklamacijskem oddelku.

Redna garancija za kolesa je dve leti, medtem ko imajo nekateri blagovni znamki doživljenjsko garancijo na okvir kolesa, pri drugih pa je to 3 ali 5 let. Za vsak blagovno znamko in model je treba posebej preveriti, koliko časa proizvajalec določa garancijsko obdobje in za kaj natančno velja.